Imago
Kodulehe ja üldise uue logo imago väljatöötamisel
on eemärgiks täiuslikkuse edastamine. Samuti soov olla kontrastne,
silmatorkav, veatu ja stiilne. "Popp ja noortepärane".
Mõningate katsetuste tulemusel sai valitud
värvitoonid:
Must ja hallid toonid - soliidsus ja teisitimõtlemine
Punane - stiil ja silmatorkavus
Valge - puhtus, uudsus
Värvide erineval kombineerimisel
püüame järgida noortepärast ja soliidset stiili, mis vaatajate silmades
peaks tekitama huvi, salapära ja usaldust. See on mingil määral
kunst ja igaühel on oma nägemus sellest, kuid eks ilu ole vaataja
silmades...
Nimi
Lühend BSM
tuleneb sõnast basssoundman
(bassihelimees), mis omakorda on liitsõna Bass+Sound+Man (bass+heli+mees).
Sound'n'Design, ehk siis
Sound and Desing või Sound & Design. Valitud
sai selline sõnade kombinatsioon, kuna peamiseks tegevusalaks on
heli, ehk siis sound ja kuna me püüame läheneda natukene
teise nurga alt, võiks isegi öelda, et kunstiliselt, stiilselt,
omanäoliselt, siis siit ka sõna design. Design
otsetõlkes tähendab ettekavatsetust, kavandamist, kujundamist, disainimist.
Kokku saime BSM Sound'n'Design
Team
BSM |