|   ImagoKodulehe ja üldise uue logo imago väljatöötamisel 
              on eemärgiks täiuslikkuse edastamine. Samuti soov olla kontrastne, 
              silmatorkav, veatu ja stiilne. "Popp ja noortepärane". Mõningate katsetuste tulemusel sai valitud 
              värvitoonid:  Must ja hallid toonid - soliidsus ja teisitimõtlemine 
  Punane - stiil ja silmatorkavus 
  Valge - puhtus, uudsus
 Värvide erineval kombineerimisel 
              püüame järgida noortepärast ja soliidset stiili, mis vaatajate silmades 
              peaks tekitama huvi, salapära ja usaldust. See on mingil määral 
              kunst ja igaühel on oma nägemus sellest, kuid eks ilu ole vaataja 
              silmades... NimiLühend BSM 
              tuleneb sõnast basssoundman 
              (bassihelimees), mis omakorda on liitsõna Bass+Sound+Man (bass+heli+mees). Sound'n'Design, ehk siis 
              Sound and Desing või Sound & Design. Valitud 
              sai selline sõnade kombinatsioon, kuna peamiseks tegevusalaks on 
              heli, ehk siis sound ja kuna me püüame läheneda natukene 
              teise nurga alt, võiks isegi öelda, et kunstiliselt, stiilselt, 
              omanäoliselt, siis siit ka sõna design. Design 
              otsetõlkes tähendab ettekavatsetust, kavandamist, kujundamist, disainimist. 
               Kokku saime BSM Sound'n'Design   Team 
              BSM |