Pealeht
Minu BMW
Minu Mazda
Võimendid
Teooria

 
  Üritused

2003

Summerstop 2003

29-30 august sai käidud Summerstopil ja osaletud 601+ klassis ning saavutatud 5 koht tulemusega 136.3 dB.

2003 Tartu Motoshow SPL võistlus

28 septembril sai käidud Tartu Motoshowl ja osaletud 300-600W klassis, kus oli konkurents kõige tihedam.
Nagu alati, sai süsteem viimasel hetkel valmis ja seekord ei taibanud varuda omale piisavalt kaitsmeid. Esimene kaitse põles läbi ainult tagumise akuga starterit andes. Kuna mul varukaitset ei olnud, asendasin selle ühega suure võimendi kahest, 60A kaismest. Suur võimendi sai siis 40A ja 60A kaitsmed. See oli viga. Võistluseelsel õhtul süsteemi "testides" põles kõigepealt 40A kaitse läbi ning jättis kogu koormuse 60A-sele, mis kohe ka otsad andis. Nagu öeldakse, inimese aju töötab kriitilises olukorras topeltkiirusega ning siis saigi kohe lähedalolevast aiast traati laenatud ja seda varukaitsmena kasutatud. Traat aga ei istunud kaitsmepesaga väga hästi ja vahel põrus lahti. Seepärast pidin võistlemise ajaks laenama kaks 60A kaitset. Aga kuna traat oli ühe kaitsmepesa ära säristanud, ei andnud see ühendust ja esimesel mõõtmisel ei pidanud üks kaitse sekunditki. Tulemus tuli 134.9 dB ning ma ei uskunud et ma üldse 8 parima hulka satun. Aga sattusin. Veerandfinaaliks sain kaitsmepesa korda, kuid millegipärast põles üks kaitse ikka läbi. Tulemus tuli 139.6 dB ja pääsesin poolfinaali. Poolfinaalis oli juba kaitsme asemel hea vana traat ja siis tuligi mu isiklik rekord - 140.3 dB ning pääsesin finaali. Finaalis tuli tulemus veidi nõrgem - 140.0 dB, kuid sellest piisas, et võita.

Pildid siin


2004

Rockrace 2004

24 juuli toimus Pärnus Rockrace raames SPL võistlus. Osalesin seal Street C klassis kasti ümberehitusega, mis aga ilmselt ei tulnud eriti hästi välja. Palav, kohati üle 30 kraadi ulatuv õhutemperatuur halvendas kõigi võistlejate tulemusi veelgi ning paljude võimendid tõrkusid. Õnneks minu tehnika ei vedanud alt. Tulemuseks sain 135.4dB, mis tagas teise koha.

Pildid siin


2004 Tartu Motoshow Mototümps ja Eesti Meistrivõistluste finaalid

25-26 september toimusid tartus kaks SPL võistlust - Eesti Meistrivõistluste viimane etapp ning finaalid. Mina läksin sinna vastvalminud, testimata ja häälestamata kastiga, tehnika ikka endine. Osalesin Street C klassis, kus osavõtjaid oli eriti vähe. Tulemus tuli hea - võitsin nii Mototümpsu etapi kui 2004 aasta Eesti Meistri tiitli klassis Street C. Uuest kastist õnnestus esimese päeva lõpuks välja pigistada 143.9dB, teine päev tuli juba 145.2dB, mil on nüüd mu uus isiklik rekord.

Pildid siin


Mazdatümps 2004

16. oktoobril toimus Rapla kardirajal Esma Auto 11. sünnipäeva raames Mazdatümps 2004. Võistlusklasse oli kaks: amatöörid ja proffesionaalid. Mina osalesin proffessionaalide klassis. Kuna sponsorfirma oli välja pannud spetsiaalselt selle võistluse jaoks ehitatud võistlusauto, siis läks võitlus esikoha peale tihedaks, kuid mul õnnestus ikkagi võita tulemusega 144.4dB. Eelmisest võistlusest nõrgem tulemus oli põhjustatud sellest, et üritasin kasti häälestussageduse tõstmisega parandada tulemust, kui läks hoopis vastupidi.

Pildid siin

2005

Performance Show 2005

14-15 mai 2005 toimus Eesti Näituste messikeskuses, Tallinnas esmakordselt Performance Show 2005. Selle raames toimunud SPL võistlustel sain sel aastal toimunud uute reeglite järgi FWB 3 klassis võisteldes 2. koha. Finaal oli tihe rebimine, kuid lõpuks jäin mina alla tulemusega 134.7dB. Kuna finaalis kaotatud tulemus arvesse ei lähe, siis jäi sel võistlusel mu ametlikuks rekordiks 132.2dB.

ROCKFORD FOSGATE HELIRÕHU VÕISTLUS VOL 2

18 juuni 2005 toimus Tallinnas, Ülemiste kaubanduskeskuse parklas kaupluse NOOR TEHNIK korraldatud ROCKFORD FOSGATE HELIRÕHU VÕISTLUS. Ka sel võistlusel oli mu klassis finaalis tihe rebimine esimese ja teise koha peale. Lõpuks jäi tulemus nii võrdseks(134dB), et kohtunikud ei osanud otsustada kumb võitis, sest arvuti näitas 0.2dB paremat tulemust mu vastasel, kuid võitjaks näitas mind. Lõpuks otsustati ikka, et mina sain teise koha ja nii tuligi mu selle aasta teine koht.

Tartu motoshow etapp ja finaalid 2005

Tulemus: Esimisel päeval ehk etapil FWB klassi I koht tulemusega 142.5dB. Finaalis FWB3 klassi III koht tulemusega 143,4dB.

Lisainfo:

http://www.easca.ee/page.php?action=show_page&menu_id=&page_id=109

2006

Performance Show

Tulemus: FWB2 klassi I koht tulemusega 140.9dB. Lisainfo:

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=52917

http://www.easca.ee/page.php?action=show_page&menu_id=&page_id=120

Airport Jam

Tulemus: Street B klassi III koht tulemusega 146.4 dB. Lisainfo:

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=55953

Valge Daami SPL 2006

Tulemus: Street C klassi I koht tulemusega 146.2dB. Lisainfo:

http://www.easca.ee/page.php?action=show_page&menu_id=&page_id=124

http://www.zone.ee/megapaev/spl.php

Küsimused - Probleemid: black.salupa@mail.ee